Copywriting

Ty znasz swój biznes

My znamy język, który sprzedaje

Chcesz stawiać na merytoryczny i poprawnie napisany content?

Potrzebujesz tekstów, które zostawiają wyraźne ślady w pamięci czytelnika?

Zależy Ci na tym, aby poprzez treści wzmocnić strategię pozycjonowania?

Copywriterzy Marafiki dają słowo – nasze teksty przyciągają uwagę, prowadzą klientów wprost do zamiaru zakupu i
zostawiają po sobie wyraźny ślad w sieci.

Copywriting w Marafiki

Przygotujemy dla Ciebie:

  • artykuły blogowe,
  • artykuły sponsorowane,
  • opisy produktów i kategorii,
  • treści na stronę główną, inne podstrony i landingi,
  • posty w social mediach,
  • teksty reklamowe,
  • opracowanie e-booków i case study,
  • korektę i redakcję tekstów.
Marafiki Google partner
marafiki elite partner advertising microsoft

Zapewniamy oryginalne treści tworzone na bazie pogłębionych poszukiwań, rzetelnej analizy i doświadczenia redakcyjnego.

Artykuły blogowe

Inwestycja w treści może w długim okresie przełożyć się na stabilny wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania. Ponadto jest to ukłon w stronę klientów szukających wsparcia w procesie zakupowym. Spójny i merytoryczny artykuł blogowy niejako zastępuje doradcę w sklepie stacjonarnym. Na Twoje życzenie możemy wstawić do tekstu przypisy do publikacji branżowych lub naukowych. Takie działanie zwiększa wiarygodność treści i buduje Twój ekspercki wizerunek.

Blogujemy z myślą o Twoich klientach

Artykuły
Sponsorowane

Zadbaj o linkowanie zewnętrzne. Niech nazwa Twojej marki pojawia się na innych stronach, podobnie jak dobrane pod Twoją działalność frazy kluczowe. Bazujemy na precyzyjnie dopasowanych przez dział SEO keywordsach i umieszczamy je w tekście, aby w naturalny sposób stanowiły część treści. Dbamy o to, aby w zrozumiały sposób opisać Twoją ofertę lub związane z nią zagadnienia. Krótkie artykuły sponsorowane formatujemy zgodnie z rekomendowanymi przez Google zasadami Helpful Content.

Wspieramy sprzedaż i rozpoznawalność marki

Opisy produktów i

Kategorii

Gdy opisujemy ofertę e-sklepu, staramy się patrzeć na nią oczami klientów. Poprzez odwołanie do realnych sytuacji podkreślamy praktyczne korzyści z użycia wyróżnionych funkcji. W ten sposób jesteśmy w stanie przekonać przyszłych nabywców, że dany produkt w pełni odpowie na ich potrzeby. Jasno wskazujemy, kto i dlaczego może być zainteresowany zakupem przedmiotu. W podsumowaniu zachęcamy do finalizacji transakcji, podkreślając atuty obsługi klienta w e-sklepie.

Pomagamy klientom podjąć decyzję o zakupie

Treści na stronę

Poza artykułami i opisami piszemy też teksty na stronę główną, opisy do umieszczenia na innych podstronach lub rozszerzamy aktualne treści. Równie dobrze jesteśmy w stanie rozpisać angażujący landing page. To specyficzna forma treści nastawiona na konkretny cel (zapis do newslettera, promocja webinaru, prezentacja czasowej oferty). Stawiamy na czytelność komunikatów i dbamy o to, aby teksty wprost informowały o tym, do czego chcesz przekonać swoich klientów. 

Angażujący content na Twojej stronie

Posty w social mediach

W Marafiki tworzymy treści do publikacji w mediach społecznościowych. Indywidualnie dobieramy styl komunikacji, przez co Twoja grupa docelowa z większą chęcią uczestniczy w codziennym życiu marki. Z wyprzedzeniem planujemy treści, tuż po konsultacji z klientem i przeprowadzeniu warsztatów strategicznych. Nie boimy się odważnych pomysłów i zabaw słowem. Wszystko po to, aby mądrze i z korzyścią dla konwersji wyróżnić Cię na tle konkurencji.

Aktywna komunikacja w mediach społecznościowych

Teksty reklamowe

Doskonale znamy wytyczne najpopularniejszych systemów reklamy online – Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads. Ograniczenia w liczbie znaków sprawiają, że w kilku krótkich słowach trzeba zawrzeć np. ideę nowej promocji oraz warunki uczestnictwa w specjalnej akcji zniżkowej. Z każdego tekstu reklamowego do kampanii wyciskamy czystą esencję. Dzięki temu odbiorcy treści od razu wiedzą, co mają zrobić, aby zyskać dzięki proponowanej ofercie.

Piszemy pod kampanie Google Ads i Meta Ads

E-booki i case study

Dłuższe treści wzmacniają ekspercki wizerunek, dlatego warto stawiać na e-booki i pogłębione studia przypadku. Potrafimy pisać specjalistyczne teksty oparte na źródłach. Lubimy copywriterskie wyzwania i nie boimy się tworzyć szczegółowych opracowań liczących kilkanaście stron. Z rozmysłem projektujemy konspekt, a po jego akceptacji przez klienta przystępujemy do researchu i rzetelnej weryfikacji źródeł. Po ukończeniu zadania piszemy treści na social media, promujące publikację. 

Szczegółowe opracowania i wnikliwe analizy

Korekta i redakcja tekstów

Piszemy sprawnie i poprawnie. Korekta jest dla nas ważnym etapem, ponieważ podczas niej po raz kolejny surowo oceniamy wartość merytoryczną i sprzedażową tekstu, a ponadto jesteśmy w stanie wyłapać zarówno poważne błędy, jak i przypadkowe literówki. Dbamy o poprawność językową pod kątem stylu wypowiedzi pisemnej, właściwego doboru słów, budowy zdań oraz interpunkcji. Wykonujemy także korektę i redakcję tekstów przesłanych nam przez klientów.

Czuwamy nad poprawnością językową

Copywriterzy Marafiki

Doświadczenie, wiedza i pasja do pisania

Miichal
Zebranding_www_PLACOWKI_MEDYCZNE (2)-12

Michał

Pełnię funkcję team leadera, ale wciąż mam bezpośrednią styczność ze zleceniami dla klientów agencji. Od początku kariery zawodowej piszę teksty komercyjne o różnym przeznaczeniu, przez co zdążyłem zetknąć się niemal z każdą branżą. Jeśli tylko mogę, staram się przebijać słowem balon powagi i wykraczać poza ramy sztywnych konwencji. .

Justyna
Zebranding_www_PLACOWKI_MEDYCZNE (2)-12

Justyna

Wykształcenie edytorskie łączę z fotograficznym. Wiem, jak utrzymać ostrość na tym, co naprawdę ważne dla odbiorcy. W pracy balansuję pomiędzy szerokim planem a uważnym zbliżeniem: robię solidny research, ale nie tracę z oczu detali. Najlepiej odnajduję się w tematach technicznych, rozkładając skomplikowane pojęcia na części i czyszcząc je ze zbędnego żargonu.

FAQ

Jak wygląda współpraca z naszymi copywriterami?

Za koordynację każdego projektu odpowiada account manager. Kontaktuje się z klientem, przeprowadza wstępną rozmowę i pozyskuje od niego informacje potrzebne do tworzenia treści. We współpracy często uczestniczy także specjalista SEO, który dobiera frazy kluczowe i przekazuje niezbędne wytyczne.

Dzięki sprawnej komunikacji wewnątrz agencji, copywriterzy Marafiki są w stanie od razu zacząć pracę nad tekstem. W razie potrzeby przygotowujemy plan publikacji, który pomaga np. z wyprzedzeniem zaplanować tematy artykułów blogowych. Ukończone zlecenie trafia do klienta, który po weryfikacji może dwukrotnie poprosić o przeredagowanie wybranych fragmentów lub uzupełnienie treści o konkretne informacje.

Co wpływa na cenę zlecenia dla copywriterów?

Cena zależy przede wszystkim od rodzaju tekstu, jego długości i stopnia złożoności tematu. Inaczej wyceniamy hasło na grafikę, a inaczej artykuł ekspercki czy zestaw opisów produktowych. Na koszt wpływa również to, czy tworzymy od zera, czy jedynie redagujemy lub optymalizujemy istniejące treści. Każdą wycenę przygotowujemy indywidualnie jeszcze przed wciśnięciem pierwszego znaku na klawiaturze.

Jak długo muszę czekać na ewentualne poprawki?

Przewidujemy dwie rundy poprawek. Pierwszą po przesłaniu wersji roboczej, drugą po naniesieniu uwag. Na wszelkie uwagi staramy się reagować jak najszybciej – standardowo od 2 do 4 dni roboczych. Czasami udaje się jeszcze tego samego dnia wprowadzić zmiany, jeśli jest ich niewiele. Jeśli projekt wymaga większej liczby korekt, czas realizacji zlecenia ustalamy indywidualnie.

Jakie informacje muszę przekazać copywriterom?

Im więcej dowiemy się o Twojej marce na początku współpracy, tym lepsze rezultaty będziemy w stanie osiągnąć.

Opowiedz nam, czego oczekujesz (rodzaj tekstu), do kogo chcesz dotrzeć (grupa docelowa) i jaka jest specyfika działalności, którą zajmujesz się na co dzień (branżowy insight, przewagi konkurencyjne). Chętnie dowiemy się, jaki styl komunikacji preferujesz i dlaczego potrzebujesz zmian. Często oczekiwania są formułowane już podczas warsztatów strategicznych, a wnioski z tego spotkania trafiają do copywriterów.

My przeanalizujemy treści, jakie aktualnie masz na stronie i w mediach społecznościowych. Postaramy się też dowiedzieć jak najwięcej o Twoich produktach lub usługach. Część informacji zaczerpniemy z ogólnodostępnych źródeł. Wiedza to dla nas solidny fundament dla wartościowych tekstów.

Dlaczego mam powierzyć pisanie tekstów copywriterom, skoro mam ChatGPT?

Wiemy, że każde wyszukiwanie jest śladem konkretnej potrzeby. Identyfikujemy ją i odpowiadamy na konkretne pytania, zamiast tylko odhaczać algorytmiczne checklisty. Mamy doświadczenie redakcyjne i po ludzku patrzymy na teksty. 

Wprawdzie ChatGPT jest coraz doskonalszym narzędziem, lecz wciąż ma problemy z pisaniem tekstu o konkretnej długości (wyrażonej w liczbach znaków ze spacjami). Nie zawsze umiejętnie używa fraz kluczowych. Często myli się przy podawaniu informacji, co może wyłapać doświadczony copywriter.

W agencji Marafiki także używamy narzędzi AI, ale jako wsparcie procesu pisania. Po wygenerowaniu przykładowego konspektu i najważniejszych informacji, przetwarzamy odpowiedzi ChataGPT, tworząc spójny, czytelny i poprawny językowo tekst.

Po co inwestować w spójną komunikację?

Spójna komunikacja marketingowa, bazująca na wybranym stylu językowym, pozwala budować rozpoznawalność oraz wzbudzać zaufanie do marki. Bez tego wszystkie publikowane treści to głos wołającego na puszczy.

Dbamy o ciągłość przekazu zarówno na stronie głównej, landingu, jak i na blogu czy w social mediach. Nie tylko piszemy teksty od zera, ale zajmujemy się redakcją i korektą gotowych treści. Uważnie skanujemy strony internetowe w poszukiwaniu literówek, znajdując wszystkie brakujące przecinki.

Nawet opisując zawiłe zagadnienia, staramy się operować prostym i zrozumiałym słownictwem. Dzięki temu klient nie zniechęca się do lektury i chętniej przyswaja treści. Ponadto dbamy o przejrzystość tekstu, aby czytelnik był w stanie wyłapać najważniejsze informacje.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w powyższym formularzu, wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość. Więcej informacji na temat przetwarzania przez administratora danych osobowych uzyskają Państwo na stronie Polityka Prywatności

    Paulina Egierska - Brzęczkowska

    Head of Sales