Copywriter/ka

Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Zajrzyj do nas ponownie za jakiś czas! 🙂
Kim jesteśmy?
Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk) jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych.
Co będziesz u nas robić?
- przygotowywać treści marketingowe: opisy produktów, artykuły na blogi, case studies, treści na strony, posty social media, treści do kampanii online,
- dokonywać korekty materiałów i treści dostarczanych przez klienta – dobrze wiemy, że to właśnie detale decydują o końcowym sukcesie tekstów, a błędy gramatyczne czy ortograficzne zdecydowanie nie pomagają,
- optymalizować treści pod kątem uwzględnienia słów kluczowych i SEO – aby pozycje rosły w siłę!
Czego oczekujemy?
- minimum rok doświadczenia na tym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
- dobrej znajomości j. angielskiego – na poziomie komunikatywnym (min. B2),
- dobrej organizacji pracy – pracujemy głównie w Trello i Google docs, ale trzeba będzie pracować dla wielu klientów jednocześnie, dlatego skupienie to podstawa,
- samodzielności i kreatywności – oprócz pisania na zlecenie, chcemy aby kandydat potrafił również sam wymyślić temat artykułu/ posta/ etc.,
- umiejętności prowadzenia researchu – nie oczekujemy, że będziesz się znał/a na wszystkich tematach, dlatego umiejętność wgryzienia się w temat będzie kluczowa na tej pozycji,
- wiedzy z zasad pisania pod SEO – wszystko co piszemy, musi być przyjemne w czytaniu, merytoryczne i cieszyć oko robotów wujka Google,
- zaangażowania w projekty dla dobra klienta – większość naszych klientów jest z nami od lat i chcemy żeby tak pozostało,
- pozytywnego nastawienia – w tej firmie panuje dość rodzinna atmosfera, ale przede wszystkim wierzymy, że możemy osiągnąć wszystko. Superbohaterzy mile widziani!
Co będzie mile widziane?
- znajomość innego j. obcego,
- doświadczenie na stanowisku Social Media Specialist,
- znajomość narzędzi: Semstorm, Senuto, Keywords Planner, Surfer SEO.
Co oferujemy?
- stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym w biurze w Poznaniu i częściowo zdalnie (obecnie całkowicie zdalnie),
- dowolna forma zatrudnienia po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
- pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
- brak dress-code,
- strefę relaksu w biurze – gramy ostro w piłkarzyki – jeden zestaw prętów już powiginaliśmy 😉
Jak wygląda proces rekrutacji?
- jeśli spełniasz oczekiwania z sekcji wyżej, dostaniesz od nas mail z zadaniem rekrutacyjnym,
- po sprawdzeniu rozwiązanych zadań, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i umówimy rozmowę kwalifikacyjną (wideo call).
Bliżej nam do start-upu niż korpo, ale w raz z rozwojem firmy, staramy się wprowadzać standardy do chaosu. Z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście. Z doświadczenia wiem też, że nie wszyscy czytają ogłoszenie uważnie, dlatego proszę w wiadomości do nas napisać dlaczego słońce zachodzi na czerwono.
Wraz z CV prześlij proszę tytuł książki oraz jej autora, którą ostatnio przeczytałeś/aś i która zrobiła na Tobie duże wrażenie i dlaczego. Możesz o tym napisać w liście motywacyjnym.
Proszę aplikować na adres: info@marafiki.pl
Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Zajrzyj do nas ponownie za jakiś czas! 🙂
—
Wraz z CV zostaw nam zgodę na wykorzystanie danych do celów tej rekrutacji i ewentualnie również do celów przyszłych rekrutacji.Informujemy, że administratorem danych jest MARAFIKI S.C. RAFAŁ GADOMSKI I KRZYSZTOF WROŃSKI z siedzibą w Poznaniu, ul. Żydowska 1 (dalej jako „administrator”). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Odbiorcą danych jest firma Marafiki s.c..