Płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce
Microsoft Ads

Wykorzystaj potencjał

alternatywnej wyszukiwarki!

Szukasz właściwego miejsca
na kampanię reklamową?

Interesuje Cię potencjał
sztucznej inteligencji?

Chcesz wyjść poza reklamy
w Google Ads?

Wybór Microsoft Ads jest dla Ciebie szansą na nowych klientów!
Wykorzystaj wzrost popularności wyszukiwarki Microsoft Bing.

Usługi Microsoft Ads
w Marafiki!

Poznaj możliwości, jakie daje Microsoft Ads:
  • responsywne kampanie reklamowe,
  • produktowe kampanie reklamowe,
  • reklamy multimedialne,
  • dynamiczne reklamy,
  • reklamy instalacji aplikacji,
  • reklamy pionowe Vertical Ads,
  • Microsoft Audience Ads,
  • reklamy Bing Smart Search.
Wybierz tańszy sposób osiągania celów
marketingowych dzięki inwestycji w reklamy
Microsoft Ads!

Umów konsultację!

Kampanie reklamowe Microsoft Ads

Postaw na reklamę w innej wyszukiwarce!
Wyprzedź konkurencję i zacznij korzystać z Microsoft Ads (to nowa nazwa reklam w Bing)! Nie przegap szansy na zbudowanie silnej pozycji w sieci dzięki obecności w innej wyszukiwarce. Docieraj do potencjalnych zainteresowanych i to nawet taniej niż w przypadku Google Ads. Zaletą Microsoft Ads jest niewątpliwie to, że na polskim rynku konkurencja jest jeszcze niewielka i można to wykorzystać na swoją korzyść. To sieć reklamowa z potencjałem, głównie ze względu na niedawną decyzję Microsoft o wdrożeniu do wyszukiwarki sztucznej inteligencji. Reklamuj się w Microsoft Ads razem z agencją Marafiki!

Zależy Ci na widoczności?

FAQ

Co to jest Microsoft Ads?

To system reklamowy, który jest niezwykle podobny do Google Ads. Podczas tworzenia reklam wygodne jest to, że możemy importować do nich dane z innych źródeł, np. z Google Ads. Dodatkowo Microsoft współpracuje z platformą opartą na sztucznej inteligencji, przez co może zwiększyć popularność reklam.

Czym różni się Microsoft Ads od Google Ads?

Google Ads charakteryzuje się wyższym współczynnikiem klikalności oraz wyższym współczynnikiem konwersji niż Microsoft Ads. Nie oznacza to jednak, że reklama Microsoft nie posiada przewagi w innych kwestiach. Zdecydowaną zaletą tego rodzaju kampanii jest to, że koszt jej prowadzenia jest tańszy – cena za działanie czy samo kliknięcie jest niższa niż w wyszukiwarce Google. Wśród istotnych różnic warto także wskazać to, że reklama w Bing może dotrzeć do starszych, a więc zwykle zamożniejszych osób, podczas gdy Google Ads docierają do bardzo zróżnicowanej grupy odbiorców.

Kto powinien inwestować w reklamy Microsoft Ads?

Wiele zależy od tego, w jakiej branży działasz, jakim budżetem dysponujesz, do jakiej grupy odbiorców chcesz dotrzeć i na jakie kraje zamierzasz kierować reklamę. Początkowo przyjrzymy się Twoim danym w Google Analytics oraz Google Ads i dopiero na ich podstawie będziemy mogli ocenić zasadność korzystania z Microsoft Ads w Twojej sytuacji.

Zobacz, co już osiągnęliśmy z naszymi klientami

Co w trawie piszczy

Szukasz profesjonalistów?

Skontaktuj się z nami!

    *pola obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w powyższym formularzu, wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość. Więcej informacji na temat przetwarzania przez administratora danych osobowych uzyskają Państwo na stronie Polityka Prywatności

    Zebranding_www_SEO_cut-22

    Paulina Egierska - Brzęczkowska

    Head of Sales