Porcelana Online
PorcelanaOnline.pl to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży wysokiej jakości porcelany takich marek jak np. Rosenthal, Villeroy & Boch, czy Ćmielów. Od wielu lat współpracuje z agencją Marafiki, która odpowiada za prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads. Celem współpracy jest ciągłe zwiększanie sprzedaży oraz widoczności marki w internecie.
W poprzednich latach kampanie świąteczne dla Porcelana Online przynosiły stabilne wyniki, jednak brakowało elementu, który przyciągnąłby większą uwagę klientów w trakcie intensywnego okresu zakupowego. W grudniu 2024 roku, na okres po Black Week oraz przed świętami Bożego Narodzenia, wprowadzono nową strategię promocyjną, która przyniosła przełomowe rezultaty.
konwersja warta niemal
100 tys. zł
prawie
2000
nowych konwersji
Wzrost ROAS o
3000%
Klienci, którzy wyrażali zainteresowanie zakupem produktów objętych promocją, często dokupywali inne towary bez zniżek, co znacznie zwiększało średnią wartość koszyka w sklepie PorcelanaOnline.pl.
W okresie 01-20 grudnia 2024 roku na poziomie całego konta osiągnięto imponujące rezultaty:
2998,43% – ROAS
97,1 tys. zł – wartość konwersji
1,81 tys nowych konwersji
3,24 tys. zł – koszt reklam
Stworzone zestawy prezentowe marki Rosenthal okazały się bestsellerem. Osobna kampania uruchomiona pod tę markę była jedną z najlepiej konwertujących, co miało znaczący wpływ na wyniki całego konta.
Oprócz topowej kampanii Rosenthal, w okresie świątecznym promowaliśmy także inne marki, takie jak np. Ćmielów, Villeroy&Boch oraz takie produkty jak porcelanowe ozdoby na choinkę oraz talerze czy miski z motywami świątecznymi.
Porównanie do kampanii z 2023 r.
W porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku, zaobserwowano znaczny wzrost efektywności kampanii.
Kampania Performance Max (2024) skoncentrowana na marce Rosenthal:
Warto zaznaczyć, że w analogicznym okresie, między 1 a 20 grudnia 2023 roku wyniki były znacznie słabsze. Dzięki wprowadzeniu nowej strategii w 2024 r. oraz za sprawą optymalizacji kampanii:
W 2023 koszt reklam był o wiele wyższy, a wyniki znacznie niższe
Wprowadzenie promocji na wybrane produkty w połączeniu z optymalizacją kampanii Performance Max okazało się przełomowym krokiem w strategii marketingowej PorcelanaOnline.pl. Dzięki temu:
Przykład tej strategii pokazuje, jak istotne jest dopasowanie działań marketingowych do bieżących potrzeb rynku oraz oczekiwań klientów. Porcelana Online z sukcesem wykorzystała okres świąteczny, osiągając rekordowe wyniki, co podkreśla efektywność współpracy z agencją Marafiki.
Head of Sales
zapytania@marafiki.pl