Performance Marketing Specialist
Szukamy specjalisty PPC, który ma doświadczenie przynajmniej w jednym z dwóch systemów reklamowych: Google Ads lub Facebook Ads. Jeśli znasz dobrze jedno z tych środowisk, to nauczymy Cię tego drugiego. Oprócz tego będziesz prowadzić kampanie w innych systemach reklamowych w zależności od potrzeb klienta (LinkedIn Ads, Instagram Ads, Allegro Ads, itd.). Ważne jest, abyś miał/miała zacięcie analityczne, umiejętności interpersonalne i chęć do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wynagrodzenie
5500 – 8000 zł (brutto UoP)
6500 – 10000 zł (netto B2B)
Kim jesteśmy?
Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk) jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych.
Co będziesz u nas robić?
- budować i prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads / Facebook Ads i innych systemach reklamowych,
- pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty,
- pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
- pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
- korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Optimize, HotJar, Google Merchant Center, Google Data Studio, Google Analytics, Facebook Analytics, i innych),
- wspomagać projekty Marketing Automation.
Czego oczekujemy?
- minimum rok doświadczenia na tym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
- dobrej znajomości j. angielskiego – na poziomie komunikatywnym (min. B2),
- znajomości i doświadczenie w korzystaniu z systemu do zarządzania zadaniami (Trello, Jira, Asana),
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- szybkości w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads lub Facebook Ads,
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów (ale nie przejmuj się – będziesz mieć pomoc doświadczonych specjalistów, jeśli zajdzie taka potrzeba).
Co będzie mile widziane?
- znajomość innego j. obcego,
- certyfikaty Google lub Facebook,
- znajomość praktycznej obsługi Google Tag Managera,
- doświadczenie w projektach Marketing Automation.
Co oferujemy?
- stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym w biurze w Poznaniu i częściowo zdalnie (obecnie całkowicie zdalnie),
- dowolna forma zatrudnienia po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
- pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
- brak dress-code,
- strefę relaksu w biurze – gramy ostro w piłkarzyki – jeden zestaw prętów już powiginaliśmy 😉
Jak wygląda proces rekrutacji?
- jeśli spełniasz oczekiwania z sekcji wyżej, dostaniesz od nas mail z zadaniem rekrutacyjnym,
- po sprawdzeniu rozwiązanych zadań, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i umówimy rozmowę kwalifikacyjną (wideo call).
Bliżej nam do start-upu niż korpo, ale w raz z rozwojem firmy, staramy się wprowadzać standardy do chaosu. Z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście. Z doświadczenia wiem też, że nie wszyscy czytają ogłoszenie uważnie, dlatego proszę w wiadomości do nas napisać dlaczego słońce zachodzi na czerwono.
Wraz z CV prześlij proszę tytuł książki oraz jej autora, którą ostatnio przeczytałeś/aś i która zrobiła na Tobie duże wrażenie i dlaczego. Możesz o tym napisać w liście motywacyjnym.
Proszę aplikować na adres: info@marafiki.pl
—
Wraz z CV zostaw nam zgodę na wykorzystanie danych do celów tej rekrutacji i ewentualnie również do celów przyszłych rekrutacji.Informujemy, że administratorem danych jest MARAFIKI S.C. RAFAŁ GADOMSKI I KRZYSZTOF WROŃSKI z siedzibą w Poznaniu, ul. Żydowska 1 (dalej jako „administrator”). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Odbiorcą danych jest firma Marafiki s.c..