Analityka

Rzetelna ocena efektywności marketingu internetowego
Zarządzanie danymi klientów to wielka odpowiedzialność, ale i szansa na podejmowanie trafnych decyzji. Atutem prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie jest możliwość błyskawicznego otrzymywania informacji dotyczących rezultatów jej wdrożenia. W analizach stawiamy na ujęcie dynamiczne i bierzemy pod uwagę dłuższy horyzont czasowy, który pozwala wyciągać wnioski z całej strategii, a nie wyłącznie z pojedynczych działań.
Dane, które prowadzą do sukcesu
Obserwacja zmiany przychodów, współczynnika konwersji lub liczby transakcji, zawartych dzięki reklamom online, to jedynie wyimek z całej gamy możliwości, jakie dają nowoczesne narzędzia do analityki internetowej. Bazujemy na danych pochodzących m.in. z Google Analytics, Search Console oraz z innych zewnętrznych narzędzi SEO. Tworzymy także profesjonalne raporty z kampanii Facebook Ads czy Instagram Ads. Nasze podsumowania umożliwiają m.in. wyeliminowanie błędów w określaniu grupy docelowej, szacowaniu budżetu czy doborze słów kluczowych.
Zakres współpracy:
- konfiguracja konta Google Analytics;
- konfiguracja panelu statystyk w mediach społecznościowych;
- integracja narzędzi Google z Google Analytics;
- cykliczna ewaluacja osiąganych wyników;
- analiza oraz interpretacja zebranych danych;
- rekomendowanie kierunków rozwoju.