Analityka

Rzetelna ocena efektywności marketingu internetowego

Zarządzanie danymi klientów to wielka odpowiedzialność, ale i szansa na podejmowanie trafnych decyzji. Atutem prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie jest możliwość błyskawicznego otrzymywania informacji dotyczących rezultatów jej wdrożenia. W analizach stawiamy na ujęcie dynamiczne i bierzemy pod uwagę dłuższy horyzont czasowy, który pozwala wyciągać wnioski z całej strategii, a nie wyłącznie z pojedynczych działań.

Dane, które prowadzą do sukcesu

Obserwacja zmiany przychodów, współczynnika konwersji lub liczby transakcji, zawartych dzięki reklamom online, to jedynie wyimek z całej gamy możliwości, jakie dają nowoczesne narzędzia do analityki internetowej. Bazujemy na danych pochodzących m.in. z Google Analytics, Search Console oraz z innych zewnętrznych narzędzi SEO. Tworzymy także profesjonalne raporty z kampanii Facebook Ads czy Instagram Ads. Nasze podsumowania umożliwiają m.in. wyeliminowanie błędów w określaniu grupy docelowej, szacowaniu budżetu czy doborze słów kluczowych.

Wdrożenie Google Analytics 4

Universal Analytics oraz Universal Analytics 360 przestaną przetwarzać nowe działania! Wycofane zostaną kolejno 1 lipca i 1 października 2023 r. Czy to koniec Google Analytics jakie znamy? Zdecydowanie tak! GA4 jest oparte o zupełnie nowy model zbierania danych, który bazuje na zdarzeniach. Skutkuje to brakiem możliwości migracji danych historycznych, stąd też dłuższe zwlekanie z implementacją spowoduje brak danych lub ich limitowaną ilość. To już ostatni dzwonek dla e-commerce na przejście na najnowszą wersję Google Analytics. Implementacja nowego narzędzia trwa, więc tymczasowo korzystaj z GA3 oraz GA4, aby oba systemy mogły zbierać dane oraz przygotuj się na nowy wygląd raportów. Zabezpiecz swoje dane i skontaktuj się z nami w celu sprawnego wdrożenia GA4.

Zakres współpracy:

  • konfiguracja konta Google Analytics;
  • konfiguracja panelu statystyk w mediach społecznościowych;
  • integracja narzędzi Google z Google Analytics;
  • cykliczna ewaluacja osiąganych wyników;
  • analiza oraz interpretacja zebranych danych;
  • rekomendowanie kierunków rozwoju.

Potrzebujesz pomocy ?

Co w trawie piszczy.

Zobacz wywiad z naszym klientem .