Marafiki zdobyło II miejsce na semKRK!

Dla agencji marketingu internetowego konkursy branżowe są miłym dodatkiem i okazją do pochwalenia się swoją pracą przed ekspertami. Tym przyjemniej jest, gdy specjaliści doceniają specjalistów. Ponownie powiodło nam się w cyklicznym konkursie semKRK i 7 czerwca 2023 r. otrzymaliśmy w Krakowie statuetkę w kategorii „Najlepsza kampania Google Ads!”.

To nie pierwsze nasze osiągnięcie!

Konferencja semKRK to coroczne spotkanie specjalistów, którzy zajmują się zawodowo marketingiem w wyszukiwarkach i analityką. Wydarzenie przyjmuje spotkanie barcampu, przez co staje się świetną okazją do rozmów w nieformalnej atmosferze. Uczestnicy krawaty zostawiają w walizkach, ale na semKRK najlepiej przyjść z otwartą głową. Przy okazji rozmów z ekspertami można poznać wiele smaczków, wskazówek oraz „insajdów”, które w przyszłości przydają się podczas tworzenia autorskich kampanii.

Oto, jak o konferencji semKRK mówi Sylwia Bujak (Marketing Specialist w Marafiki), która w tym roku reprezentowała naszą agencję podczas gali wręczenia nagród:

To jedna z niewielu konferencji, która w jeden dzień tak intensywnie koncentruje merytoryczne prezentacje, szkolenia, networking oraz afterparty. Formuła luźnej atmosfery sprzyja rozmowom, a zdobycie prestiżowych nagród tym bardziej zachęca nas do uczestnictwa w kolejnych edycjach.

Punktem kulminacyjnym wydarzenia, oprócz wystąpień zaproszonych gości, jest wspomniane już wręczenie nagród w trzech głównych kategoriach:

  • Najlepsza kampania e-commerce,
  • Najlepsza kampania SEO,
  • Najlepsza kampania Google Ads.

W zeszłym roku jurorem oceniającym nadesłane projekty był Krzysztof Wroński, CEO i współwłaściciel Marafiki. Z tego względu nasza agencja nie mogła brać udziału w rywalizacji. Natomiast dwa lata temu otrzymaliśmy nominacje we wszystkich kategoriach i przyznano nam III miejsce w kat. „Najlepsza kampania Google Ads”

Co doceniono podczas semKRK#21?

Pierwszą połowę 2023 roku zakończyliśmy z przytupem. Ponownie doceniono wysiłki naszego zespołu PPC, którym dowodzi Marcin Sadowski. To on jest ojcem sukcesu, o którym czytasz. Marcin pracuje w Marafiki od 2017 roku, czyli niemal od momentu założenia firmy. Zdobyte przez lata doświadczenie pozwoliło rozwinąć umiejętności potrzebne do tworzenia najlepszych kampanii.

Jedna z nich została zrealizowana na zlecenie sklepu internetowego Shaman.pl. To miejsce, gdzie klienci mogą kupić suplementy diety, preparaty uzupełniające, zdrową żywność oraz witaminy. Od lat współpracujemy z tą marką, więc doskonale znamy jej atuty, ale i ograniczenia.

Tym razem nasz case study, doceniony II nagrodą w kategorii „Najlepsza kampania Google Ads”, skupiał się na opisie działań, które w rezultacie przyniosły aż 633 transakcji i 170 tys. złotych przychodu! I to przy stosunkowo niewielkim budżecie!

Jak wspomnieliśmy w zgłoszeniu, „osiągnięto to dzięki automatyzacji procesu dodawania niestandardowej etykiety ze sklepu Magento do Google Merchant Center, podziale kampanii na segmenty marży, optymalizacji budżetu oraz stworzeniu raportu w Google Looker Studio.”

Kampania trwała od sierpnia do grudnia 2022 roku. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu semKRK docenili m.in. transparentność w prowadzeniu działań, dbałość o tROAS i zysk w portfelu zleceniodawcy, a także sposób współpracy z klientem.

Ten olbrzymi sukces dopinguje nas do dalszej pracy i „dłubania w kampaniach”. Przy niewielkim budżecie tylko dbałość o detale może przynieść pozytywne rezultaty. One bowiem w ostatecznym rozrachunku mają decydujący wpływ na wyniki sprzedaży.

Stań się częścią sukcesu Marafiki!
Istnieje spora szansa, że to właśnie Twoja firma będzie bohaterem kolejnych osiągnięć agencji Marafiki!

Co trzeba zrobić?

Wystarczy zgłosić się do nas, zlecić bezpłatny audyt i podpisać umowę z Marafiki. Z wielką przyjemnością podejmiemy współpracę z Twoją firmą. Jak udowadnia nagrodzony case study – wykręcanie imponujących wyników i osiąganie założonych celów to nasza ulubiona specjalizacja!