Audyty

audit-1

Poznaj możliwości strony internetowej

Nikt nie lubi słuchać o swoich słabościach. Prawdą jest jednak, że to właśnie takie opinie motywują najbardziej do działania. Audyt strony internetowej to kompleksowe podsumowanie aktualnej sytuacji marki z punktu widzenia marketingu internetowego i widoczności w internecie. Przyglądamy się strukturze witryny pod kątem dostosowania do wymogów algorytmu wyszukiwarki. Raport staje się doskonałym punktem wyjścia przed rozpoczęciem pozycjonowania, optymalizacji oraz uruchomienia kampanii reklamowej.

Znaczenie audytu w budowaniu potencjału konkurencyjnego

Rolą audytu jest weryfikacja, czy strona wykorzystuje pełnię swoich możliwości. Niekiedy na pierwszy rzut oka wygląda prawidłowo, natomiast nie posiada kluczowych elementów, pomocnych robotom w Google w analizie treści i przeniesieniu jej do wyników wyszukiwania. Pod tym względem algorytm jest bezwzględny – należy być dwa kroki przed jego aktualnymi wymaganiami, aby nie znaleźć się w dolnej części wyników wyszukiwania. Wnioski wyciągnięte z analizy pomagają podejmować kluczowe decyzje i stają się ważnym drogowskazem dla przyszłych działań firmy w Internecie.

Zakres współpracy:

  • ocena struktury strony internetowej;
  • analiza najważniejszych źródeł konwersji;
  • badanie stopnia wykorzystania narzędzi Google;
  • ocena działań sprzedażowych w social media;
  • analiza analogicznej aktywności najbliższej konkurencji;
  • sporządzenie kompleksowego raportu podsumowującego.

Co inni mówią o nas.