Audyty
Poznaj możliwości strony internetowej
Nikt nie lubi słuchać o swoich słabościach. Prawdą jest jednak, że to właśnie takie opinie motywują najbardziej do działania. Audyt strony internetowej to kompleksowe podsumowanie aktualnej sytuacji marki z punktu widzenia marketingu internetowego i widoczności w internecie. Przyglądamy się strukturze witryny pod kątem dostosowania do wymogów algorytmu wyszukiwarki. Raport staje się doskonałym punktem wyjścia przed rozpoczęciem pozycjonowania, optymalizacji oraz uruchomienia kampanii reklamowej.
Znaczenie audytu w budowaniu potencjału konkurencyjnego
Rolą audytu jest weryfikacja, czy strona wykorzystuje pełnię swoich możliwości. Niekiedy na pierwszy rzut oka wygląda prawidłowo, natomiast nie posiada kluczowych elementów, pomocnych robotom w Google w analizie treści i przeniesieniu jej do wyników wyszukiwania. Pod tym względem algorytm jest bezwzględny – należy być dwa kroki przed jego aktualnymi wymaganiami, aby nie znaleźć się w dolnej części wyników wyszukiwania. Wnioski wyciągnięte z analizy pomagają podejmować kluczowe decyzje i stają się ważnym drogowskazem dla przyszłych działań firmy w Internecie.
Zakres współpracy:
- ocena struktury strony internetowej;
- analiza najważniejszych źródeł konwersji;
- badanie stopnia wykorzystania narzędzi Google;
- ocena działań sprzedażowych w social media;
- analiza analogicznej aktywności najbliższej konkurencji;
- sporządzenie kompleksowego raportu podsumowującego.
Potrzebujesz pomocy ?
Co inni mówią o nas.
