Działaj z większą skutecznością dzięki automatyzacji

Wykorzystaj

potencjał automatyzacji!

Szukasz dobrego sposobu na nawiązanie relacji z klientami?

Planujesz uruchomić newsletter?

Chcesz w pełni wykorzystać potencjał dostępnej technologii?

Postaw na e-mail marketing! Automatyzacja umożliwia wysyłkę newsletterów do bardzo wielu klientów naraz.
Można ich podzielić na osobne grupy odbiorców i każdej z nich wyświetlać inną zachętę do skorzystania z oferty.
Jesteś ciekawy, co jeszcze możemy Ci zaoferować?

Usługi e-mail marketing i marketing automation

Wybierz Marafiki, jeśli chcesz:
  • uruchomić newsletter
    i zwiększyć dzięki temu liczbę zamówień,
  • informować o nowych produktach,
    promocjach lub wpisach blogowych,
  • zachęcić klientów do finalizacji porzuconej transakcji,
  • monitorować działania użytkowników na stronie,
  • monitorować efekty e-mail marketingu.
Chętnie pomożemy Ci w opracowaniu
dokładnej strategii w e-mail marketingu –
z automatyzacją lub bez niej!

Umów konsultację!

E-mail marketing

Wspieraj sprzedaż przy pomocy poczty elektronicznej!
Główną zaletą e-mail marketingu jest możliwość zróżnicowania informacji przekazywanych klientom. Automatyzacja z użyciem narzędzia Edrone pozwala wysyłać newslettery np. tylko tym użytkownikom, którzy w ostatnich 30 dniach dokonali transakcji, a sklep chce zachęcić ich do dalszych zakupów, tym razem z kodem rabatowym. Dziel bazę newslettera według różnych kryteriów – czasu transakcji, wielkości koszyka lub częstotliwości zakupów. W ten sposób masz większą szansę, że trafisz do odbiorcy z komunikatem, który go realnie zainteresuje i wywoła pożądaną reakcję.

Marketing automation

Zwróć uwagę wielkiego biznesu
i pracowników!
Wprowadzenie marketing automation pomaga zbudować bazę powracających klientów, odzyskać porzucone przez klientów koszyki lub zwiększyć wartość zamówień. Jest to możliwe dzięki opcji śledzenia użytkowników na stronie oraz poza nią, np. za sprawą wyświetlania pop-upów. Wdrażamy moduły cross-sellingu i up-sellingu w formach przyjaznych klientowi. W tej zautomatyzowanej usłudze jesteśmy w stanie mierzyć efektywność naszych działań, przeprowadzić optymalizację, a także segmentować odbiorców pod kątem intensywności ich interakcji ze stroną lub sklepem internetowym.

Zależy Ci na widoczności?

FAQ

Co konkretnie daje mi marketing automation w e-mail marketingu?

W Marafiki oferujemy e-mail marketing, ponieważ jest mierzalny na wielu poziomach. Możliwe jest monitorowanie tego, czy odbiorca otworzył maila, a jeśli tak – to w jakim czasie od wysyłki, ile razy go przeczytał i w jaki link kliknął.

Dodatkowo automatyzacja z czasem może przyczynić się do lepszego zrozumienia klientów i zwiększenia efektywności działań. Daje ona również możliwość personalizacji komunikacji – stosując specjalnie wygenerowane nagłówki, CTA czy jednorazowe kody rabatowe.

Jakie są korzyści z uruchomienia newslettera?

To znakomity sposób na kontakt z klientem i pozyskanie nowych leadów. Może pełnić funkcję informacyjną, przyczynić się do zwiększenia sprzedaży lub do zwiększenia ruchu na stronie. Newsletter świetnie domyka koszyki, pozwala na wzmocnienie lojalności klientów, co jest szczególnie ważne w przypadku sprzedaży produktów, które trzeba ponownie kupować co jakiś czas lub w przypadku chęci rozwoju sprzedaży komplementarnej.

Zobacz, co już osiągnęliśmy z naszymi klientami

Co w trawie piszczy

Szukasz profesjonalistów?

Skontaktuj się z nami!

    *pola obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w powyższym formularzu, wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość. Więcej informacji na temat przetwarzania przez administratora danych osobowych uzyskają Państwo na stronie Polityka Prywatności

    Paulina Egierska - Brzęczkowska

    Head of Sales