Mało kto lubi zmiany – trzeba się do nich przyzwyczajać i nie zawsze okazują się lepsze niż poprzednie rozwiązania. W przypadku najnowszej modyfikacji Google jest inaczej i czekamy na nią z niecierpliwością! Mowa o Helpful Content, czyli o aktualizacji dotyczącej treści. Spieszymy z wyjaśnieniami.
W wyszukiwarkę Google wpisuje się różnorodne zapytania. Wyniki są niestety nierównej jakości i nie zawsze można znaleźć rzetelną i jasną odpowiedź. Właśnie stąd pomysł na Helpful Content Update, czyli aktualizację przydatnych treści. Oznacza to, że treści powinny być konkretne, eksperckie i przede wszystkim stworzone przez ludzi i, co najważniejsze, dla ludzi, a nie dla robotów.
Często dzieje się tak, że teksty na stronach internetowych są przesycone frazami kluczowymi, które ani logicznie, ani stylistycznie nie łączą się z treścią. SEO jest oczywiście ważne, ale nie za cenę niezrozumienia treści. Istnieją sposoby na to, aby stosować praktyki SEO i zarazem tworzyć teksty przyjazne odbiorcom – Helpful Content ma do tego zachęcać.
Piszemy o tym, na czym znamy się najlepiej. Bądź zawsze na bieżąco i poznaj świat marketingu internetowego.