Performance Marketing Specialist

pms

Szukamy specjalisty PPC, który ma doświadczenie przynajmniej w jednym z dwóch systemów reklamowych: Google Ads lub Facebook Ads. Jeśli znasz dobrze jedno z tych środowisk, to nauczymy Cię tego drugiego. Oprócz tego będziesz prowadzić kampanie w innych systemach reklamowych w zależności od potrzeb klienta (LinkedIn Ads, Instagram Ads, Allegro Ads, itd.). Ważne jest, abyś miał/miała zacięcie analityczne, umiejętności interpersonalne i chęć do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.

Wynagrodzenie

3000 – 4500 PLN (netto UoP)
4100 – 6200 (brutto UoP)
5000 – 7500 (netto B2B)

Kim jesteśmy?

Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk) jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych. 

Co będziesz u nas robić?

  • budować i prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads / Facebook Ads i innych systemach reklamowych,
  • pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty,
  • pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
  • pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
  • korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Optimize, HotJar, Google Merchant Center, Google Data Studio, Google Analytics, Facebook Analytics, i innych),
  • wspomagać projekty Marketing Automation.

Czego oczekujemy?

  • minimum rok doświadczenia na tym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
  • dobrej znajomości j. angielskiego – na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • znajomości i doświadczenie w korzystaniu z systemu do zarządzania zadaniami (Trello, Jira, Asana),
  • umiejętności budowania relacji z klientem,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • szybkości w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii,
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads lub Facebook Ads,
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów (ale nie przejmuj się – będziesz mieć pomoc doświadczonych specjalistów, jeśli zajdzie taka potrzeba).

Co będzie mile widziane?

  • znajomość innego j. obcego,
  • certyfikaty Google lub Facebook,
  • znajomość praktycznej obsługi Google Tag Managera,
  • doświadczenie w projektach Marketing Automation.

Co oferujemy?

  • stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym w biurze w Poznaniu i częściowo zdalnie (obecnie całkowicie zdalnie),
  • dowolna forma zatrudnienia po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe,
  • materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
  • pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
  • brak dress-code,
  • strefę relaksu w biurze – gramy ostro w piłkarzyki – jeden zestaw prętów już powiginaliśmy 😉

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • jeśli spełniasz oczekiwania z sekcji wyżej, dostaniesz od nas mail z zadaniem rekrutacyjnym,
  • po sprawdzeniu rozwiązanych zadań, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i umówimy rozmowę kwalifikacyjną (wideo call).

Bliżej nam do start-upu niż korpo, ale w raz z rozwojem firmy, staramy się wprowadzać standardy do chaosu. Z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście. Z doświadczenia wiem też, że nie wszyscy czytają ogłoszenie uważnie, dlatego proszę w wiadomości do nas napisać dlaczego słońce zachodzi na czerwono. 

Wraz z CV prześlij proszę tytuł książki oraz jej autora, którą ostatnio przeczytałeś/aś i która zrobiła na Tobie duże wrażenie i dlaczego. Możesz o tym napisać w liście motywacyjnym.

Proszę aplikować na adres: info@marafiki.pl

Wraz z CV zostaw nam zgodę na wykorzystanie danych do celów tej rekrutacji i ewentualnie również do celów przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że administratorem danych jest MARAFIKI S.C. RAFAŁ GADOMSKI I KRZYSZTOF WROŃSKI z siedzibą w Poznaniu, ul. Żydowska 1 (dalej jako „administrator”). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Odbiorcą danych jest firma Marafiki s.c..

Co inni mówią o nas.