Przede wszystkim od zawsze dbamy o jakość pracy na kontach reklamowych klientów. Skrupulatnie zarządzamy też rekomendacjami w obrębie kont. Dodatkowo od lat utrzymujemy nienaganny kontakt z klientami. Taka wzorowa współpraca przekłada się na wieloletnie relacje biznesowe, z których mało kto rezygnuje. Zadowoleni kontrahenci polecają nasze usługi kolejnym reklamodawcom, co przyczynia się do pozyskiwania nowych leadów w sposób całkowicie organiczny.
Jako agencja kreatywna oferujemy szeroki wachlarz usług, takich jak kampanie w wyszukiwarce, w sieci reklamowej, wideo na YouTube, promowanie aplikacji i kampanie produktowe. Warto podkreślić, że nasi klienci z czasem zwiększają roczne wydatki na reklamy, co jest najlepszym potwierdzeniem skuteczności działań Marafiki.
Zdobycie statusu Partner Premier to jednak nie tylko zwykły certyfikat, który można umieścić na stronie czy portalach społecznościowych. Oferuje on wiele korzyści zarówno dla agencji, jak i dla jej klientów. Marafiki zyskuje więc dostęp do usług Google Ads przed innymi reklamodawcami i Partnerami pozbawionych statusu Premium, dzięki czemu nasi klienci zyskują przewagę nad konkurencją. Mamy również dostęp do podsumowania statystyk. Pozwala to nam śledzić na bieżąco zmiany w zachowaniu konsumentów i trendy branżowe.
Sama obecność w katalogu partnerów Google Premium jest już ogromną nobilitacją, jednak benefity płynące z takiego statusu nie kończą się jedynie na prestiżu.
Marafiki może przekazywać nowym klientom kupon na kwotę nawet 1200 zł i ma możliwość uczestniczenia w szkoleniach dla kadry kierowniczej – organizowanych najczęściej w siedzibie Google.
Dzięki programowi Google Partners Rewards agencja otrzymuje szansę zdobywania punktów do wymiany na nagrody.
Wreszcie, konkurs Premier Partners Awards pozwala docenić agencje za ich działania na rzecz klientów i ich sukcesów w Google Ads oraz – mówiąc szerzej – wywarciu piętna na marketingu internetowym.
W Marafiki doceniamy swoich specjalistów Google Ads, którzy regularnie wymieniają się wiedzą na spotkaniach działu PPC, omawiają trudne przypadki i wzajemnie się audytują. To właśnie dzięki ich pracy oraz niegasnącemu zapałowi do poszerzania swoich kompetencji możemy, jako agencja, zdobywać coraz to wyższe szczyty.
Jak mawia CEO Marafiki, Krzysztof Wroński – jakość zawsze się obroni.
Piszemy o tym, na czym znamy się najlepiej. Bądź zawsze na bieżąco i poznaj świat marketingu internetowego.