Kilka owocnych dni spotkań podczas branżowej konferencji, wiele wartościowych kontaktów biznesowych, spora porcja wiedzy i przetarcie szlaków przed intensywną ekspansją na nowe rynki – to dorobek czerwcowego wyjazdu współwłaścicieli agencji Marafiki, Krzysztofa Wrońskiego i Rafała Gadomskiego, do San Francisco. Digital Marketing Conference 2022 to kolejne prestiżowe wydarzenie, którego uczestnikami byli nasi przedstawiciele.
Jeśli wybieracie się do San Francisco.
koniecznie włóżcie trochę kwiatów w swoje włosy.
Jeśli wybieracie się do San Francisco,
spotkacie tu wielu uprzejmych ludzi.
(Scott McKenzie – San Francisco)
Słowa nieformalnego hymnu hipisów od 1967 roku pozostają aktualne. Potwierdzają to zgodnie wspólnicy zarządzający agencją Marafiki, którzy odwiedzili niedawno kalifornijską metropolię. Wprawdzie zamiast kwiatów do walizek spakowano laptopy, a także broszury i materiały promocyjne, lecz pozytywna energia utrzymywała się przez cały wyjazd. I to właśnie dzięki uprzejmości ludzi, których udało się spotkać na Digital Marketing Conference 2022 w San Francisco.
To dwudniowe wydarzenie, które w tym roku miało miejsce 2 i 3 czerwca. DigiMarCon odbywa się cyklicznie niemal na wszystkich kontynentach i skupia ekspertów z branży digital marketingu, mediów i reklamy. Nasi przedstawiciele wzięli udział w spotkaniu na Zachodnim Wybrzeżu, w którym uczestniczyło wielu innych poważnych ekspertów branżowych.
DigiMarCon 2022 było okazją nie tylko do autopromocji, ale przede wszystkim do porozmawiania o wyzwaniach, które stoją przed digital marketingiem. CEO Marafiki, Krzysztof Wroński, opowiadał podczas publicznej prelekcji o zmianach, jakie nadchodzą w związku z wprowadzeniem Google Analytics 4. Wystąpienie spotkało się z ciepłym przyjęciem, a po nim zadano wiele pytań z sali.
Poza oficjalnym programem Digital Marketing Conference odbywały się liczne spotkania kuluarowe, gdzie m.in. eksperci od performance marketingu mogli skonfrontować opinie dotyczące przyszłości branży, kierunków jej rozwoju oraz sposobów na efektywne tworzenie wartości dodanej dla klientów. Krzysztofa Wrońskiego zaproszono także do udziału w podcaście, gdzie opowiedział o swoim freelancerskim doświadczeniu, założeniu Marafiki i rozwoju agencji.
„Nasi klienci dobrze znają swoje produkty i projekty, nad którymi pracują. Jako agencja staramy się pomagać im osiągnąć korzystne rezultaty w zakresie performance marketingu i nie tylko. Na przestrzeni lat udało nam się zyskać zaufanie klientów w Polsce, więc coraz chętniej otwieramy się na współpracę z zagranicznymi partnerami.”
Krzysztof Wroński w Podcast Studio DigiMarCon.
Cała rozmowa dostępna TUTAJ.
Dla ekspertów w danej dziedzinie zawsze miłym doświadczeniem jest wizyta w miejscu, gdzie zapadają kluczowe decyzje dla całej branży.
W przypadku naszych zawodowych specjalizacji takim regionem na mapie świata z pewnością jest właśnie Kalifornia, gdzie swoją siedzibę ma m.in. Google. Tam też skierowali w czasie wolnym swoje kroki współwłaściciele Marafiki i mogli z bliska zobaczyć, jak pracuje internetowy gigant.
Wizyta w San Francisco była kolejną już w tym roku okazją, aby zaprezentować osiągnięcia Marafiki na zagranicznych rynkach. Stopniowo nawiązujemy nowe partnerstwa z klientami spoza Polski, którzy po wysłuchaniu eksperckich wystąpień, a także po zapoznaniu się ze szczegółową ofertą i wynikami agencji są zainteresowani naszymi usługami.
Chcesz porozmawiać z nami na targach?
Obserwuj nasze profile w mediach społecznościowych:
LINKEDIN
https://www.linkedin.com/company/marafikipl/
Piszemy o tym, na czym znamy się najlepiej. Bądź zawsze na bieżąco i poznaj świat marketingu internetowego.