Płatne kampanie reklamowe
w social mediach

Wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych

– postaw na płatne kampanie reklamowe!

Chcesz dotrzeć do nowych odbiorców lub zaktywizować aktualnych klientów?

Interesuje Cię skuteczna reklama na Facebooku czy Instagramie?

Szukasz agencji, która pomoże Ci zmaksymalizować wyniki sprzedaży?

Razem ze specjalistami Marafiki wdrożysz kampanię reklamową nastawioną na konkretny cel
– zwiększenie rozpoznawalności, ruchu na stronie czy zbudowanie bliższej relacji z klientami!

Usługi Social Ads
w Marafiki:

Marafiki pomoże Ci uruchomić i prowadzić:
  • kampanie reklamowe Meta Ads,
  • kampanie reklamowe LinkedIn Ads,
  • kampanie reklamowe TikTok Ads.
  • kampanie reklamowe Pinterest Ads
Media społecznościowe to znakomite miejsce,
aby przedstawić swoją ofertę
i nawiązać bliską relację z klientami!

Umów konsultację!

Kampanie reklamowe
Meta Ads

Reklamuj się w najpopularniejszych
social mediach!
Meta Ads to system reklamowy, który umożliwia tworzenie reklam na Facebooku, w Messengerze i na Instagramie. Ich cel może być różny – od pozyskania nowych klientów, przez zachęcenie do kliknięcia w link, aż po finalizację zakupów. Możesz mieć pewność, że skuteczna reklama na Facebooku czy Instagramie ze specjalistami Marafiki będzie również uwzględniać remarketing. Ten rodzaj kampanii jest wyjątkowo skuteczny, jeśli zależy Ci na tym, aby klient, który już był na Twojej stronie, wrócił na nią i dokończył zakupy lub ponownie złożył zamówienie.

Kampanie reklamowe
LinkedIn Ads

Zwróć uwagę wielkiego biznesu
i pracowników!
Chcesz dzielić się ekspercką wiedzą, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy lub marki wśród innych specjalistów z branży? Zamierzasz promować swoje usługi w świecie biznesu i pozyskiwać najbardziej wartościowe leady? A może Twoim celem jest budowanie wizerunku świetnego pracodawcy? W takim razie postaw na LinkedIn Ads! Do wyboru masz aż 9 zróżnicowanych formatów. Reklama na LinkedIn wymaga nie tylko wiedzy, ale i wolnego czasu – a o to bywa trudno, kiedy ma się na głowie własny biznes. Tego rodzaju działania warto więc oddać w ręce specjalistów z agencji Marafiki.

Kampanie reklamowe
TikTok Ads

Promuj się tam, gdzie jest coraz
więcej nowych użytkowników!
Postaw na krótkie i skondensowane treści, nastawione na bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. TikTok oferuje reklamodawcom kilka różnych formatów, dobieranych w zależności od założonego celu kampanii. Platforma jest dostosowana do potrzeb i oczekiwań nie tylko młodego pokolenia. Nic zatem dziwnego, że i reklamodawcy dotrzymują kroku, szukając swojego miejsca na tej platformie. Jeśli więc chcesz iść z duchem czasu i docierać do nowych klientów, spędzających swój wolny czas w tej aplikacji, to TikTok Ads musi być dla Ciebie bardzo ważnym elementem strategii marketingowej.

Zależy Ci na widoczności?

FAQ

Facebook i inne platformy w grupie Meta dość często poddawane są aktualizacjom. Jeszcze do niedawna można było korzystać z jedenastu celów w Menedżerze reklam, a na chwilę obecną liczba ta została zredukowana do sześciu.

Aktualnie wśród celów kampanii można wskazać:
  • rozpoznawalność – czyli staranie się o to, aby zwrócić na siebie uwagę i zainteresować swoimi produktami lub usługami nowych klientów. Cel ten pomaga także w budowaniu zasięgów;
  • ruch – zachęcanie użytkowników do podjęcia jakichś kroków, np. kliknięcia w link kierujący na Twoją witrynę;
  • aktywność – czyli sprawienie, aby odbiorcy zostawili po sobie jakiś ślad w postaci: polubienia, komentarza czy wysłania wiadomości;
  • kontakty – to kolejny cel przybliżający do stworzenia relacji z klientem. Warto postarać się o to, aby użytkownik zdecydował się na wypełnienie formularza kontaktowego, zapisał się do newslettera lub zarejestrował się na Twojej stronie internetowej;
  • promocję aplikacji – zadbanie o to, aby jak najwięcej osób korzystało ze specjalnie przygotowanej przez Ciebie aplikacji;
  • sprzedaż – czyli kluczowy cel, zachęcający odbiorców do złożenia zamówienia w Twoim sklepie.
Każda reklama na FB powinna mieć określony cel – wtedy znacznie łatwiej przygotować materiały oraz śledzić efekty. Gwarantujemy, że nasi specjaliści starannie dopasują cel do założeń Twojej strategii marketingowej.
Meta Ads oferuje kilka rodzajów reklam. Dzięki temu możesz różnicować przekaz marketingowy i osiągać cele sprzedażowe lub wizerunkowe.

Aktualne formaty reklam w Meta Ads to:
  • reklamy w formie obrazu – wykorzystanie zdjęć lub grafik o wysokiej jakości to dobry sposób na zainteresowanie odbiorców ofertą;
  • reklamy wideo Reels – krótki film przedstawiający ofertę to skuteczna reklama na Facebooku, która może zachęcić użytkownika do złożenia zamówienia;
  • reklamy karuzelowe – w branży e-commerce to bardzo lubiany format, ponieważ umożliwia umieszczenie linków aż do 10 zdjęć pod jednym postem reklamowym;
  • reklamy w formie kolekcji – ten format jest dostosowany do urządzeń mobilnych. Składa się z jednego zdjęcia w tle oraz z trzech zdjęć przedstawiających konkretne produkty. Po kliknięciu w taką reklamę użytkownik zostaje przeniesiony do utworzonego przez nas materiału błyskawicznego z ofertą produktową.
Z określoną sylwetką Twojego potencjalnego klienta łatwiej opracować strategię reklamową i dopasować język treści do typu odbiorcy. Facebook umożliwia kierowanie reklam do trzech grup: Podstawowych, Niestandardowych i Podobnych odbiorców.

Uwzględniając zainteresowania, wiek, płeć, lokalizację i jeszcze kilka innych kryteriów, jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie grupę podstawowych odbiorców. Oprócz wymienionych wyżej danych, Facebook umożliwia wgląd w informacje o wykształceniu i zajmowanym stanowisku pracy (jeśli użytkownicy umieścili w swoim profilu takie dane). Reklamy na FB mogą być kierowane nawet na konkretne urządzenia – np. smartfony lub komputery; możliwe jest także wskazanie podziału na użytkowników systemu iOS i Androida.

Facebook daje możliwość stworzenia grupy niestandardowych odbiorców, czyli takich, którzy już coś wiedzą o Twojej firmie. W tym zestawieniu mogą znaleźć się zarówno osoby, które tylko raz kliknęły w link, prowadzący do Twojej strony, ale także użytkownicy, którzy kilkukrotnie korzystali z Twojej oferty. Grupę tworzy się w Menedżerze Reklam przy pomocy zainstalowanego w witrynie Pixela Facebooka.

Ostatnia grupa, którą można utworzyć, to grupa podobnych odbiorców. Są to osoby, które jeszcze nie znają Twojej firmy, ale ich zainteresowania pokrywają się z zainteresowaniami Twoich stałych klientów. Reklama na FB, która dociera do takich użytkowników, ma większe szanse na powodzenie i spowodowanie, że dana osoba kliknie w link i skorzysta z Twojej oferty. Jednym słowem mowa o grupie podobnej do grupy źródłowej, co pozwala wykorzystać system do znalezienia odbiorców podobnych do tych, na których nam najbardziej zależy. Jeśli grupą bazową są Kupujący – szukamy użytkowników o zbliżonej charakterystyce.
W Marafiki możemy zaoferować Ci analizę skuteczności kampanii Meta Ads. Audyt pozwala zorientować się, czy wszystkie ustawienia zostały prawidłowo skonfigurowane i czy reklamę poprawnie wdrożono. Istnieje wiele współczynników, które mogą działać na Twoją korzyść lub niekorzyść. Wszystkie informacje znajdują się Menedżerze reklam, który nie ma żadnych tajemnic przed naszymi specjalistami.

Nasza uwaga skupia się m.in. na:
  • zasięgu wskazującym liczbę użytkowników, którzy zapoznali się z reklamą na FB;
  • aktywności obrazującej, ile osób podjęło się jakiejś czynności, np. zapisało lub polubiło post;
  • CPA (Cost Per Action), czyli na koszcie czynności reklamowych (całą kwotę kampanii dzieli się przez liczbę działań);
  • CPC (Cost Per Click), czyli na średnim koszcie, jaki ponosi się za kliknięcie użytkownika w link;
  • CTR (Click Through Rate), czyli na procentowym przedstawieniu stosunku liczby kliknięć do liczby wyświetleń;
  • konwersji, czyli akcji, na których najbardziej nam zależy (np. dodaniu do koszyka, finalizacji transakcji itp.)
Niestety, nie ma na nie gotowej odpowiedzi – i to również w przypadku reklamy na Instagramie. Cena może się różnić chociażby w zależności od branży lub poczynań konkurencji. Podczas spotkania chętnie przyjrzymy się Twojemu biznesowi, poznamy budżet, jakim dysponujesz, i wspólnie zastanowimy się, jaki typ kampanii byłby dla Ciebie najlepszy. Wtedy będziemy mogli podać Ci kwotę, jaką będzie trzeba przeznaczyć na Meta Ads.
Zalecanym działaniem jest podział treści reklam z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.

  • TikTok Ads
Krótkie treści wizualne, które mają dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, umieszczaj w TikTok Ads. Platforma oferuje kilka formatów dopasowanych do specyfiki aplikacji. Bez względu na to, czy jesteś małym biznesem, czy dużą międzynarodową marką, TikTok Ads oferuje wiele narzędzi i celów reklamowych, które pozwolą Ci odnieść sukces.

  • LinkedIn Ads
Rozbudowane, specjalistyczne treści promuj w LinkedIn. W ten sposób możesz zyskać opinię branżowego eksperta. Reklamy wideo, tekstowe, reklamy na stronie firmowej oraz w wiadomościach – to tylko część całej oferty marketingowej LinkedIn Ads. Dzięki szerokim możliwościom targetowania, takim jak branża, stanowisko, poziom doświadczenia czy miejsce zamieszkania, kampania LinkedIn umożliwia firmom skuteczne i precyzyjne dotarcie do swojego odbiorcy.

Jakie cele mogę osiągać dzięki kampanii w Meta Ads?

Facebook i inne platformy w grupie Meta dość często poddawane są aktualizacjom. Jeszcze do niedawna można było korzystać z jedenastu celów w Menedżerze reklam, a na chwilę obecną liczba ta została zredukowana do sześciu.


Aktualnie wśród celów kampanii można wskazać:

  • rozpoznawalność – czyli staranie się o to, aby zwrócić na siebie uwagę i zainteresować swoimi produktami lub usługami nowych klientów. Cel ten pomaga także w budowaniu zasięgów;
  • ruch – zachęcanie użytkowników do podjęcia jakichś kroków, np. kliknięcia w link kierujący na Twoją witrynę;
  • aktywność – czyli sprawienie, aby odbiorcy zostawili po sobie jakiś ślad w postaci: polubienia, komentarza czy wysłania wiadomości;
  • kontakty – to kolejny cel przybliżający do stworzenia relacji z klientem. Warto postarać się o to, aby użytkownik zdecydował się na wypełnienie formularza kontaktowego, zapisał się do newslettera lub zarejestrował się na Twojej stronie internetowej;
  • promocję aplikacji – zadbanie o to, aby jak najwięcej osób korzystało ze specjalnie przygotowanej przez Ciebie aplikacji;
  • sprzedaż – czyli kluczowy cel, zachęcający odbiorców do złożenia zamówienia w Twoim sklepie.

Każda reklama na FB powinna mieć określony cel – wtedy znacznie łatwiej przygotować materiały oraz śledzić efekty. Gwarantujemy, że nasi specjaliści starannie dopasują cel do założeń Twojej strategii marketingowej.https://marafiki.pl/google-ads/

Jakie są formaty reklam w Meta Ads?

Meta Ads oferuje kilka rodzajów reklam. Dzięki temu możesz różnicować przekaz marketingowy i osiągać cele sprzedażowe lub wizerunkowe.

Aktualne formaty reklam w Meta Ads to:
  • reklamy w formie obrazu – wykorzystanie zdjęć lub grafik o wysokiej jakości to dobry sposób na zainteresowanie odbiorców ofertą;
  • reklamy wideo Reels – krótki film przedstawiający ofertę to skuteczna reklama na Facebooku, która może zachęcić użytkownika do złożenia zamówienia;
  • reklamy karuzelowe – w branży e-commerce to bardzo lubiany format, ponieważ umożliwia umieszczenie linków aż do 10 zdjęć pod jednym postem reklamowym;
  • reklamy w formie kolekcji – ten format jest dostosowany do urządzeń mobilnych. Składa się z jednego zdjęcia w tle oraz z trzech zdjęć przedstawiających konkretne produkty. Po kliknięciu w taką reklamę użytkownik zostaje przeniesiony do utworzonego przez nas materiału błyskawicznego z ofertą produktową.

Do jakich grup odbiorców mogę dotrzeć dzięki Meta Ads?

Z określoną sylwetką Twojego potencjalnego klienta łatwiej opracować strategię reklamową i dopasować język treści do typu odbiorcy. Facebook umożliwia kierowanie reklam do trzech grup: Podstawowych, Niestandardowych i Podobnych odbiorców.

Uwzględniając zainteresowania, wiek, płeć, lokalizację i jeszcze kilka innych kryteriów, jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie grupę podstawowych odbiorców. Oprócz wymienionych wyżej danych, Facebook umożliwia wgląd w informacje o wykształceniu i zajmowanym stanowisku pracy (jeśli użytkownicy umieścili w swoim profilu takie dane). Reklamy na FB mogą być kierowane nawet na konkretne urządzenia – np. smartfony lub komputery; możliwe jest także wskazanie podziału na użytkowników systemu iOS i Androida.

Facebook daje możliwość stworzenia grupy niestandardowych odbiorców, czyli takich, którzy już coś wiedzą o Twojej firmie. W tym zestawieniu mogą znaleźć się zarówno osoby, które tylko raz kliknęły w link, prowadzący do Twojej strony, ale także użytkownicy, którzy kilkukrotnie korzystali z Twojej oferty. Grupę tworzy się w Menedżerze Reklam przy pomocy zainstalowanego w witrynie Pixela Facebooka.

Ostatnia grupa, którą można utworzyć, to grupa podobnych odbiorców. Są to osoby, które jeszcze nie znają Twojej firmy, ale ich zainteresowania pokrywają się z zainteresowaniami Twoich stałych klientów. Reklama na FB, która dociera do takich użytkowników, ma większe szanse na powodzenie i spowodowanie, że dana osoba kliknie w link i skorzysta z Twojej oferty. Jednym słowem mowa o grupie podobnej do grupy źródłowej, co pozwala wykorzystać system do znalezienia odbiorców podobnych do tych, na których nam najbardziej zależy. Jeśli grupą bazową są Kupujący – szukamy użytkowników o zbliżonej charakterystyce.

Jak mogę ocenić skuteczność kampanii w Meta Ads?

W Marafiki możemy zaoferować Ci analizę skuteczności kampanii Meta Ads. Audyt pozwala zorientować się, czy wszystkie ustawienia zostały prawidłowo skonfigurowane i czy reklamę poprawnie wdrożono. Istnieje wiele współczynników, które mogą działać na Twoją korzyść lub niekorzyść. Wszystkie informacje znajdują się Menedżerze reklam, który nie ma żadnych tajemnic przed naszymi specjalistami. Nasza uwaga skupia się m.in. na:
  • zasięgu wskazującym liczbę użytkowników, którzy zapoznali się z reklamą na FB;
  • aktywności obrazującej, ile osób podjęło się jakiejś czynności, np. zapisało lub polubiło post;
  • CPA (Cost Per Action), czyli na koszcie czynności reklamowych (całą kwotę kampanii dzieli się przez liczbę działań);
  • CPC (Cost Per Click), czyli na średnim koszcie, jaki ponosi się za kliknięcie użytkownika w link;
  • CTR (Click Through Rate), czyli na procentowym przedstawieniu stosunku liczby kliknięć do liczby wyświetleń;
  • konwersji, czyli akcji, na których najbardziej nam zależy (np. dodaniu do koszyka, finalizacji transakcji itp.)

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Niestety, nie ma na nie gotowej odpowiedzi – i to również w przypadku reklamy na Instagramie. Cena może się różnić chociażby w zależności od branży lub poczynań konkurencji. Podczas spotkania chętnie przyjrzymy się Twojemu biznesowi, poznamy budżet, jakim dysponujesz, i wspólnie zastanowimy się, jaki typ kampanii byłby dla Ciebie najlepszy. Wtedy będziemy mogli podać Ci kwotę, jaką będzie trzeba przeznaczyć na Meta Ads.

Jakie możliwości dają mi inne platformy reklamowe w social mediach?

Zalecanym działaniem jest podział treści reklam z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
  • TikTok Ads
Krótkie treści wizualne, które mają dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, umieszczaj w TikTok Ads. Platforma oferuje kilka formatów dopasowanych do specyfiki aplikacji. Bez względu na to, czy jesteś małym biznesem, czy dużą międzynarodową marką, TikTok Ads oferuje wiele narzędzi i celów reklamowych, które pozwolą Ci odnieść sukces.
  • LinkedIn Ads
Rozbudowane, specjalistyczne treści promuj w LinkedIn. W ten sposób możesz zyskać opinię branżowego eksperta. Reklamy wideo, tekstowe, reklamy na stronie firmowej oraz w wiadomościach – to tylko część całej oferty marketingowej LinkedIn Ads. Dzięki szerokim możliwościom targetowania, takim jak branża, stanowisko, poziom doświadczenia czy miejsce zamieszkania, kampania LinkedIn umożliwia firmom skuteczne i precyzyjne dotarcie do swojego odbiorcy.

Wzrost liczby obserwujących markę na TikToku o 700%

Co w trawie piszczy

Szukasz profesjonalistów?

Skontaktuj się z nami!

    *pola obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w powyższym formularzu, wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość. Więcej informacji na temat przetwarzania przez administratora danych osobowych uzyskają Państwo na stronie Polityka Prywatności

    Paulina Egierska - Brzęczkowska

    Head of Sales