Oprócz tego można dodać rozszerzenie Promocji. Jego specjalny rodzaj został stworzony z myślą o „Black Friday”. Wśród dostępnych opcji jest rabat procentowy lub kwotowy (na wszystkie produkty bądź na wybrany asortyment). Ponadto w reklamach displayowych Google Ads można stworzyć osobne grafiki, a wszystkie wymienione działania warto poprzeć uruchomieniem landing page, który będzie zawierał produkty/usługi objęte promocją.
Jeśli jesteś w tym miejscu tekstu, to właśnie uświadamiasz sobie, że przygotowanie teraz pełnej kampanii na Black Friday będzie bardzo trudne. W tym roku święto wyprzedaży wypada już 25 listopada. Odezwij się zatem do Marafiki, a chętnie omówimy, w czym możemy wesprzeć Twoją kampanię.
Chętnie porozmawiamy o Twojej wizji kampanii na Black Friday na następny rok lub zbliżający się okres świąt Bożego Narodzenia. To najlepszy czas, aby zacząć myśleć o grudniowej ofercie!
Piszemy o tym, na czym znamy się najlepiej. Bądź zawsze na bieżąco i poznaj świat marketingu internetowego.