Marka OSAVI pojawiła się na rynku w drugiej połowie 2021 roku. Działa w obszarze suplementów diety i szczególną uwagę zwraca na innowacyjność w podejściu do opracowywania formuł swoich produktów.
Wykorzystywanie najnowszych technologii w procesie produkcyjnym sprawia, że OSAVI minimalizuje produkcję zbędnych substancji. To zatem bardzo nowoczesna i ekologiczna marka.
Uruchomiliśmy kampanię z kierowaniem na kobiety i mężczyzn w wieku 25 – 44. Grupa wiekowa 18 – 24 została pominięta, gdyż suplementy diety to produkt, który nie jest zbyt popularny wśród tak młodych odbiorców. Chcieliśmy dotrzeć do możliwie najliczniejszej grupy osób w określonym przedziale wiekowym. Jeśli natomiast reklama wyświetli się użytkownikowi, który już korzysta z suplementacji, to przedstawienie mu marki OSAVI może przekonać go do dokonania konwersji – zamiany dotychczas użytkowanych suplementów na promowane produkty. Optymalizacja kampanii pod kątem zainteresowań nie była więc konieczna.
o 700%
z 43 do 5786
z 1-3 do 30 nowych obserwujących dziennie
5 254 826 razy
Promując markę OSAVI, zamierzaliśmy dotrzeć do szerokiej grupy wiekowej.
Naszym targetem były osoby zainteresowane suplementacją diety, które jeszcze nie przyjmują preparatów.
Joanna Wawrzyniak
SEM Specialist
New Business Manager
zapytania@marafiki.pl