Marka OSAVI pojawiła się na rynku w drugiej połowie 2021 roku. Działa w obszarze suplementów diety i szczególną uwagę zwraca na innowacyjność w podejściu do opracowywania formuł swoich produktów.
Wykorzystywanie najnowszych technologii w procesie produkcyjnym sprawia, że OSAVI minimalizuje produkcję zbędnych substancji. To zatem bardzo nowoczesna i ekologiczna marka.



Zależało nam na dotarciu do odbiorców spędzających swój czas na Tik Toku. Chcieliśmy w ten sposób móc dotrzeć do osób, które nie korzystają już Facebooka regularnie, a z reklamami Google Ads mają sporadyczną styczność.
Tacy odbiorcy zwykle szukają nowych platform, które okażą się dostosowane do odmiennych potrzeb spędzania czasu oraz rozrywki odpowiadającej współczesnym standardom. Tik Tok to naturalnie medium, które zdobywa ogromną popularność – nie tylko wśród najmłodszych odbiorców, co również zamierzaliśmy uwzględnić w kampanii. Jego wybór był zatem oczywisty.
Uruchomiliśmy kampanię z kierowaniem na kobiety i mężczyzn w wieku 25 – 44. Grupa wiekowa 18 – 24 została pominięta, gdyż suplementy diety to produkt, który nie jest zbyt popularny wśród tak młodych odbiorców. Chcieliśmy dotrzeć do możliwie najliczniejszej grupy osób w określonym przedziale wiekowym. Jeśli natomiast reklama wyświetli się użytkownikowi, który już korzysta z suplementacji, to przedstawienie mu marki OSAVI może przekonać go do dokonania konwersji – zamiany dotychczas użytkowanych suplementów na promowane produkty. Optymalizacja kampanii pod kątem zainteresowań nie była więc konieczna.

o 700%

z 43 do 5786

z 1-3 do 30 nowych obserwujących dziennie

5 254 826 razy

Promując markę OSAVI, zamierzaliśmy dotrzeć do szerokiej grupy wiekowej.
Naszym targetem były osoby zainteresowane suplementacją diety, które jeszcze nie przyjmują preparatów.
Joanna Wawrzyniak
SEM Specialist