50% budżetu
30% budżetu
20% budżetu
TOP 50 (+64%)
TOP 10 (+94%)
TOP 3 (+155%)
z wyników organicznych
Zaczęliśmy od „łatwiejszej” grupy podstron o dużym potencjale wzrostu. Chcieliśmy w ten sposób w jak najkrótszym czasie zwiększyć widoczność oraz ruch na stronie klienta, aby mógł już czerpać korzyści z naszych działań. Następnie przechodziliśmy do zadań wymagających większego wysiłku.
Używanie ScrapeBox do:
Spore profity przyniosło także korzystanie z interfejsu indexing API. To narzędzie staje się coraz popularniejsze, ale nie jest jeszcze używane przez wszystkich. Kluczem do sukcesu kampanii był wybór odpowiedniej strategii przy stosunkowo niewielkim budżecie klienta, a także wprowadzenie zmian optymalizacyjnych i link buildingu na podstawie przyjętego planu.
Arkadiusz Gadziński
Specjalista SEO
New Business Manager
zapytania@marafiki.pl