
 50% budżetu

30% budżetu

20% budżetu
Wykonaliśmy pełen audyt SEO i na jego podstawie stworzyliśmy listy elementów do optymalizacji. Oceniliśmy szanse poprawy widoczności podstron. Ponadto przeanalizowaliśmy bieżącą widoczność oraz profile linków klienta i konkurencji, a także potencjał stron pod kątem pozyskania linków.

TOP 50 (+64%)

TOP 10 (+94%)

TOP 3 (+155%)

z wyników organicznych
Zaczęliśmy od „łatwiejszej” grupy podstron o dużym potencjale wzrostu. Chcieliśmy w ten sposób w jak najkrótszym czasie zwiększyć widoczność oraz ruch na stronie klienta, aby mógł już czerpać korzyści z naszych działań. Następnie przechodziliśmy do zadań wymagających większego wysiłku.
Używanie ScrapeBox do:

Spore profity przyniosło także korzystanie z interfejsu indexing API. To narzędzie staje się coraz popularniejsze, ale nie jest jeszcze używane przez wszystkich. Kluczem do sukcesu kampanii był wybór odpowiedniej strategii przy stosunkowo niewielkim budżecie klienta, a także wprowadzenie zmian optymalizacyjnych i link buildingu na podstawie przyjętego planu.
Arkadiusz Gadziński
Specjalista SEO