79% budżetu
21% budżetu
(+213%)
TOP 21-50 (+230%)
TOP 11-20 (+160%)
TOP 4-10 (+206%)
TOP 1-3 (+135%)
w wyszukiwarce Google
z wyszukiwarki Google
Rozpoczęcie działań od grupy podstron z największym potencjałem poprawy widoczności było trafnym posunięciem. Skróciliśmy czas oczekiwania na wzrost widoczności i szybko zwiększyliśmy ruch na stronie klienta. Dzięki temu mógł niemal od razu zobaczyć efekty i czerpać korzyści z optymalizacji, a my mieliśmy czas na działania wymagające większego nakładu sił.
Korzystne okazało się ponadto użycie interfejsu indexing API, czyli narzędzia coraz popularniejszego, ale jeszcze nie używanego przez wszystkich konkurentów.
Bezpośredniego źródła sukcesu kampanii upatrujemy w przyjętej strategii, uwzględniającej ograniczony budżet klienta. Usprawniła wdrożenie zmian optymalizacyjnych i efektywne wykorzystanie link buildingu.
Arkadiusz Gadziński
Specjalista SEO
New Business Manager
zapytania@marafiki.pl