79% budżetu

21% budżetu
Przeprowadziliśmy wnikliwy audyt SEO, dzięki któremu wypisaliśmy elementy podlegające optymalizacji, a następnie dokonaliśmy oceny szans wzrostu widoczności podstron. Analiza SEO dotyczyła również aktualnej widoczności, profili linków klienta i konkurencji oraz szans pozyskania linków przez strony.

(+213%)

TOP 21-50 (+230%)

TOP 11-20 (+160%)

TOP 4-10 (+206%)

TOP 1-3 (+135%)

w wyszukiwarce Google

z wyszukiwarki Google
Rozpoczęcie działań od grupy podstron z największym potencjałem poprawy widoczności było trafnym posunięciem. Skróciliśmy czas oczekiwania na wzrost widoczności i szybko zwiększyliśmy ruch na stronie klienta. Dzięki temu mógł niemal od razu zobaczyć efekty i czerpać korzyści z optymalizacji, a my mieliśmy czas na działania wymagające większego nakładu sił.

Korzystne okazało się ponadto użycie interfejsu indexing API, czyli narzędzia coraz popularniejszego, ale jeszcze nie używanego przez wszystkich konkurentów.
Bezpośredniego źródła sukcesu kampanii upatrujemy w przyjętej strategii, uwzględniającej ograniczony budżet klienta. Usprawniła wdrożenie zmian optymalizacyjnych i efektywne wykorzystanie link buildingu.
Arkadiusz Gadziński
Specjalista SEO