Wzrost przychodów
o 79% w pół roku z organicznych wyników wyszukiwania!
+79%
+60%
+55%
1186 nowych słów kluczowych
55,2% wzrost liczby użytkowników z wyników organicznych
60% wzrost liczby transakcji z wyników organicznych
79% wzrost przychodów
11K Google Search Impact
1-3, 4-10, 11-20 oraz frazy long tail
w grupie
docelowej klienta
ruchu na stronie
Ponadto postanowiliśmy przeprowadzić weryfikację indeksacji źródeł linków za pomocą ScrapeBox, aby dowiedzieć się, jak wiele z linków, które posiada domena, są faktycznie zaindeksowane.
Naszą kampanię wyróżnia niestandardowe użycie narzędzi aHrefs i Scrapebox. Udało się obniżyć koszty kampanii SEO i uchronić klienta przed pozyskiwaniem linków ze stron, które mają zawyżoną wartość witryny. To daje nam przewagę nad innymi agencjami SEO, które wykorzystują znaczną część swoich środków na drogie narzędzia SaaS.
Postanowiliśmy wykorzystać aHrefs do oceny przydatności witryn pod względem publikacji treści. Platformy do pozyskiwania linków dają ogromną bazę witryn, ale wiele z nich bazuje na łatwych do zmanipulowania parametrach (DR – Domain Rating; DA – Domain Authority). My postanowiliśmy wykorzystać do wstępnej analizy witryn inny parametr, czyli parametr liczby słów kluczowych w wynikach wyszukiwania dla danej witryny.
Stworzyliśmy listy stron na podstawie widoczności fraz w SERP. Dzięki temu wykluczyliśmy wszystkie strony oznakowane wysokim DR czy DA, a które nie mają wysokiej wartości SEO. Stworzenie takich list oszczędza czas i dzięki nim jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej jakości usługę SEO.
Narzędzia Scrapebox użyliśmy do monitorowania linków przychodzących oraz do wykrywania zduplikowanej treści. Jako jedno z niewielu narzędzi desktopowych Scrapebox pozwala na szybkie i proste sprawdzenie indeksacji publikacji zawierających linki do stron klientów. Ma tę przewagę nad aplikacjami typu SaaS, że pozwala sprawdzić indeksację zarówno w Google, jak i w Bing, który ostatnio staje się coraz popularniejszą alternatywą dla przodującej wyszukiwarki. Scrapebox jest również znacznie tańszy od aplikacji SaaS. Używanie tego narzędzia pozwoliło nam optymalizować koszty kampanii SEO.
Jędrzej Karpiński
specjalista SEO
New Business Manager
zapytania@marafiki.pl