Urodziny marki, czyli ROAS ponad 1300%
385
+1398%
2,60
+1398%
385 zakupów w 7 dni
200 000 zasięgu
OSIĄGNIĘTY
OSIĄGNIĘTY
W REALIZACJI
Najbardziej aktywną grupą docelową byli fani marki i osoby, które w ciągu ostatnich 180 dni dokonały już zakupu. Wynika z tego, że sukces sklepu zależny jest od lojalności klienta względem marki, przekonania do jakości i zaufania do samej Alicji Janowicz.
.
Stałe klientki utożsamiają się z historią założycielki – towarzyszyły jej na drodze do sukcesu, obserwowały zmiany i czują, że miały wpływ na kierunek jej rozwoju. Co ważne – szczerze lubią i polecają jej produkty. Dlaczego o tym wspominamy? Urodzinowa kampania nie tylko oferowała atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim podsumowywała ostatnie lata działalności i zdobyte osiągnięcia, które nie byłyby możliwe bez rosnącej społeczności marki..
.
Obostrzenia Facebook Ads dotyczące diet i suplementów nie były dla nas przeszkodą. W komunikacji opieraliśmy się na kreacjach produktowych i wypowiedziach właścicielki, a sami użytkownicy dostarczyli contentu w postaci potwierdzenia skuteczności i jakości produktów czy efektów ćwiczeń. Należy tu podkreślić, że rzeczy zabronione przez regulamin Facebook nie dotyczą User Generated Content.
Dominika Rabczuk
SEM Specialist
New Business Manager
zapytania@marafiki.pl