Rynek nie znosi próżni. Google wciąż jest liderem wśród wyszukiwarek i pewnie jeszcze długo nim będzie. Niemniej konkurencja nie śpi i radzi sobie coraz lepiej. Wyszukiwarka Bing, zarządzana przez Microsoft, zyskała na popularności w dniu integracji z technologią AI. Odpowiedzi na zapytania użytkowników okazały się na tyle trafne, że część osób obecnie woli wyszukiwać informacje właśnie w Microsoft Bing.
Wygenerowany ruch przełożył się na wzrost udziału w rynku, a system reklamowy Bing Ads (też: Microsoft Advertising) zyskał na znaczeniu. Reklamodawcy chcą być tam, gdzie ich potencjalni klienci. Nic więc dziwnego, że z Bing Ads korzysta coraz więcej firm. To ponadto dobry sposób na dywersyfikację źródeł konwersji.
System jest bardzo podobny do Google Ads. Co więcej, można w prosty, szybki i automatyczny sposób przenosić kampanie z Google Ads do systemu Microsoft. Takie działanie pozwala uzyskiwać podwójne korzyści, przy niemal tym samym czasie obsługi konta. Trzeba jednak pamiętać o weryfikacji informacji i konfiguracji importowanych danych.
Rodzaje kampanii również są podobne. I w tym przypadku reklamodawca może uruchamiać kampanie o takim samym przeznaczeniu jak w Google Ads – produktowe, Search i kampanie display. Klienci Marafiki chętnie korzystają z Bing Ads, ponieważ koszt uzyskania konwersji jest niższy. Łatwiej zatem testować kampanie, nie ponosząc aż takiego dużego ryzyka finansowego.
Potrzebujesz dowodów na to, że Bing Ads przynosi wymierne korzyści?
Zapoznaj się z naszym case study!
Kto śledzi działania Marafiki, ten wie, że z marką Casada współpracujemy już od wielu lat. Doświadczony producent foteli masujących i masażerów zyskuje dzięki naszym kampaniom nowych klientów, dlatego ufa rekomendacjom specjalistów Marafiki. Pod koniec marca 2023 roku zaproponowaliśmy Klientowi rozszerzenie usług.
SZCZEGÓŁOWE ZAŁOŻENIA:
GŁÓWNE KORZYŚCI BING ADS:
Wdrożenie kampanii Bing Ads z tak wysokim ROAS stanowi potwierdzenie tezy, że dobrze zaplanowane i skonfigurowane działania reklamowe mogą przynieść znaczące korzyści finansowe, nawet przy stosunkowo niskim budżecie. Case study marki Casada to doskonały przykład na to, jak zdywersyfikowanie dostępnych systemów reklamowych może skutecznie wspierać cele biznesowe, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.